+فقط میتونم بگم متاسفم! میدونی مجبور بودم

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
بعضی آدما با نگاهشون محکومت میکنن .. با نفــــسشون .. جوری ک حتی فرصت حرف زدن رو هم ازت بگیرن .. دلت بخواد داد بزنی جیغ بکشیو از خوده محکومت دفاع کنی ... اما نگاهشون خفــــت کنه .. و با هر نفسشون تو سنگنیه سکوتشون خفگیت بیشترو بشتر شه .. .. .. .. ... صدای نفــــــساشو خوب میشناسم!!وختی با سکوتش داره محکومم میکنه ..!!

نظرات شما عزیزان:

محمدشادمهر
ساعت18:44---30 خرداد 1392
سلام...واقعا مرسی ازتون که صادقانه نظر میدید...راستش شک ندارم یه روزی بهترین آهنگ رو با ویالونی که خواهم خرید میخوام بزنم...من استاد گیتار بشم ویالونو شروع میکنم بعدشم پیانو...در مورد گیتار و ویالون تفاهم داریم منم نظرم مث شماست
رویا های قشنگی دارید امیدوارم بهشون برسید....من گیتارو گذاشتم کنار ویالون رو شروع کردم ..ب هر حال آرزوی موفقیت دارم واستون


حامت
ساعت10:16---24 خرداد 1392
هرشب ‏،‏ نبودنت ‏،‏ هزینه بالایی دارد ‏.‏ ‏.‏ یک قوطی کبریت ‏.‏ ‏.‏ دو بسته سیگار ‏.‏ ‏.‏ و سالها ســـــــــــرفه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ساعت 1:20 نویسنده باران |